♣ ngt övertrött, kaffe?

Idag har jag haft en riktigt bra dag!

Började dagen med ENG B, det bjöds på kakor. det tycker vi om!
sen jobba, lyckades bli klar med 1½ arbete hejja mig, och sen
var det otur att matteläraren var sjuk så fick åka hem med
13.10 bussen, gilla!

 
stallet, fota Linnea, har hittat några inställningar
på kameran som gör att ridhusbilderna blir extremt bra!
dock dödar blogg.se bildkvaliten, men kan visa ngn bild iaf.
Efter Linneas hoppass så kom hon hit, chokladdoppa och
tog igen lite tid bara. mysigt .

Nu har jag pluggat hästens anatomi och fysiologi, sitter ganska
bra.
Åby RK imorgon, dressyrpass. hoppas på Nirvana.

Förlåt för rörig text och ngt flummig, men jag är såååå
övertrött! tror jag ska dricka en kopp kaffe? fast ne . kaffet
är äckligt.
förlåt. jag ska vara tyst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0