♥ Return to Sweden

Japp, idag bär det av hemåt igen. Har lite
blandade känslor kring det men det ska
bli härligt att sätta sig på hästryggen igen!
Förhoppningsvis kan jag rida redan på
söndagen då jag kommer hem lördag.
Kommer dock ha totalt fel dygnsrytm,
då Canada är sex timmar efter. Haha,
kanske somnar på hästryggen, vem vet?!

Har haft helt otroligt härliga dagar här 
och speciellt Las Vegas! Har typ blivit 
kär i den staden. Helt underbart och
jättevackert var det. Dit måste man
helt klart flera gånger! 
Hände då dock sjukt mkt stressande
grejer också, men det kan vi ta när jag
kommer hem och lägger upp bilderna!
Nu måste jag återgå till packningen...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0